Scandals dan affairs ataupun kekasih gelap


I was quiet shock this evening. Melihat jauh dari sisi seorang ibu, isteri dan wanita. Ini satu berita yang menyebabkan ramai sakit kepala mendengarnya.

Yes. Bukan kali ini aku mendengar cerita skandals bersama suami orang. Sudah banyak kali. Ada yang pada mulanya menafikan tapi akhirnya berakhir dijinjang pelamin. Ada yang masih bermain cinta walau sudah berumahtangga. Ada yang yang sudah pun matured dan profesional namun menggunakan perasaan ini untuk satu pekara yang dilihat profesional sebagai contoh masih bagus dilihat bersama untuk bekerjasama dalam satu pasukan.

I hate this feeling. And i banned people who practices eat and shit at the same place. Yes i do admit maybe or maybe not it could be happen to me also. But i try to put it as  false or wrong things to do it because you’re someone WIFE! And what the hell your talking about platonic relationship. Bullshit!

Kembali kepada kisah petang ini. Saya letakkan diri ini ditempat isteri si dia. Alangkah sedih jika isterinya tahu bahawa suaminya telah menipu dia hampir 6 bulan kerana telah pun bersama wanita itu. Apa yang dicari wahai si lelaki.

Aku mungkin emosi disebabkan aku sudah mempunyai cahaya mata. Dan wanita ini masih juga punyai anal kecik seperti aku. Perasaan aku bertambah marah sebab jasa dan pengorbanan wanita itu tersangatla besar dalm melahir dan membesarkan anak.

Serius ini bukan pekara mudah. Hanya disebabkan wanita itu sifatnya sabar dan gigih. Jadi mampulah dia untuk menjaga anak kecil dan beranak. Tapi janganlah lelaki mengambil kesempatan dengan sifat yang ada pada perempuan.

Ini keran perempuan juga punyai sifat lemah. Lemah bila dipujuk rayu. Lemah juga bila tanpa seorang lelaki disisi.

Saya percaya bahawa segalanya terjadi adalah ketentuan Allah SWT. Tapi buat masa ini saya belum dapat menerim berita sebesar ini.

This is because they a look happy and sharing every moment together in the social media. I cant image the feeling when the women know the man who she loves the most have someone else.

What the world man!!!

Nice.

Tido dengan rasa marah.

Leave a Reply

