Super HERO


Aku bukanlah pengemar filem ataupun drama bersiri super hero…aku lebih kepada movie yang jalan ceritanya mengenai konflik keluarga, percintaaan dan paling kuat ialah  cerita perang kot…

Yang ceritanya heronya separuh manusia dan separuh robot …lagi ler aku tak layan … ikut logikk.. kekadang .. kalau jadi robot .. besarla pulak aku tgk .. bila dok bercakap dengan manusia normal .. nampak macam sama besar …. haaaaaaaaaaaaaaaa… camno… lagi tak masuk akal ..bila da jadi robot … abis da tak jadi … baju dia letak kat mana .. pastu pakai baju sama .. tipuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu wakakakaka.

Oleh kerana sebab-sebab di atas … aku sampai dicop .. pengemar filem-filem yang membosankan…hahahaha… ada yang kata Benjamin Button itu bosan .. tapi aku layan … ada yang kata movie Gone With The Wind yang dvdnya sampai 5 pun aku layan.. hahahahaha..

But … last week, aku telah menonton cerita super hero iaitu Iron Man 2…yang 1 pun tak tengok … boleh layan part 2 kan .. da aku dok asyik tanya macam mana part 1.. naik bengangla muka kawan aku nie.. tapi dilayannya aku juga .. nak jaga hati kot…

Dan aku rasanya teruja dengan super heronya yang cool dan dibintangi oleh Robert Downey Jr yang diberi nama Tony Stark.. beberapa artis lain seperti Gwyneth Paltrow, Scarlett Johansson…

Aku suka .. sebab super heronya cool .. dan melihat teknologi yang diguna canggih benar .. dan girlfren dia sangat prihatin …emmm …rasanya aku akan gila tengok cerita super hero yang robot nie .. alamak … da kena duk ngan budak-budak 3d dan editor sebab citarasa da sama nie ..

Alahai ..

# Dan tersangat suka melihat mata super hero ini… RDJ tu..

Tengok mata dia tu... aduhai..