Geng Pukau!


This is my last episode for Kes Jenayah!

Tapi rasanya ya tuhan … payahnya aku nak buat ! serius … lebih payah daripada produce  geng M16 atau geng mamak kot!

One of the reason ialah … semua kes yang ada kait mengait dengan geng pukau ini masih dalam siasatan polis … dan jika ada yang tumpas … research yang aku buat hanyalah geng pecah rumah yang mengamalkan ilmu sihir untuk menjadi kebal dan berkemungkinan memecah masuk rumah dengan kaedah pukau ….

Geng pecah rumah yang diidentify pulak .. tak ada tinggalkan bukti pukau diaorang … dalam rumah yang dipecah masukk! sudah mahu berjelalah komen Puan Besar . ( da tahu da comment dia lepas dapat final skrip ni).

Aku tidak ada punya banyak masa untuk memilih kes dan  research yang lama untuk geng ini.. i only have tis week to settle all interview dan duduk di editing …

Da tak ada assistant …sekejap aja diberi assistant tu .. lepas tu sendiri lagi … adoyyyyyy…. sabar ajalah !

To be in safe side … aku perlu generalkan story .. dan make sure ada tangkapan dibuat … tapi masalah ada … tidak semua close case!

I hate today! got shooting at 10.00 am … then at 8.00 pm ada interview then demo for magician….

Bila da tak ada assistant ! semua kena buat .. yang penting aku belum tulis di manila card moderator pagi nie…. dan bedak untuk host entah pada siapa ????????

SAMPAI BEDAK PUN AKU NAK JAGA WEY !

SABO AJALAH!

Leave a Reply

