Sengaja LEWAT


Saya sengaja melewatkan masa saya untuk menghantar apa yang diminta…

Rasa berat untuk membuat itu dan ini…

Benar – berat sangat nie…

Mungkin saya perlu bawa segala kerja ini dirumah….

Habiskan dirumah supaya saya …lebih tenang mengerjakan apa yang perlu….

Rasa sayup seperti jatuh dari tempat yang tinggi….Kerana kerja-kerja ini semakin berat bagi saya …

# Doa saya … lekasla sembuh kawan .. jangan biar aku sesorang nie- aku tak mampu handle semua … aku bukan superwoman… pelisssssss……

2 thoughts on “Sengaja LEWAT

  1. LAri sikit dr blog entry atau pun mungkin ada kaitan. Menarik blog title tu. “I want to make a difference”. You should have attended the meeting and hopefully you can make a difference there. Tak ke begitu?

Leave a Reply

