Ninja


Aku pernah dijanjikan oleh kakak aku untuk dibelikan seekor kuda … apabila dewasa suatu masa dulu.

Aku tidak tahu dimana aku melihat kuda dan terasa mahu memilikinya. Mungkin aku terpengaruh dengan cerita-cerita karton ketika kecil.

“Jangan tipu eh.. ina nak kuda.. nak juga … janji ya belikan kuda,”– aku masih ingat perjanjian ini.

Dan apabila berumur enam tahun.. baru aku tahu memiliki seekor kuda ..memerlukan sejumlah wang yang besar.

Dan baru aku sedar .. kuda hanya untuk orang kaya raya sahaja.

Ketika itu, aku tahu … bahawa kakak aku itu menipu aku! Tapi aku tidak kisah mungkin kerana  dia mahu aku gembira dan mengejar cita-cita besar dan memiliki kemewahan dengan usaha sendiri.

Sampai sekarang… kalau bercerita mahu menghadiahkan aku kuda.. pasti aku akan ditertawa. Walaupun tidak mampu memiliki kuda.. aku masih boleh merasa untuk menungga kuda walaupun hanya beberapa minit sahaja…

This is happy moment in my life !

NINJA!

Seronok berjalan ditepi pantai bersama NINJA.

Ninja didatangkan jauh dari Australia dan sudah sembilan tahun berada di Malaysia.

Best Wowh

Ninja juga aku rasa suka dengan aku.

Leave a Reply

