Arah dan Tahun Baru.


Terasa sukar benar tugasan kali ini…

Mungkin inilah yang dirasakan 7 orang termasuk producer yang handle program ini sebelum ini…

Sms dari Puan Besar – Its a tough program, Syafina.. i will make sure everything will going well… be patient… Your co has a bad record with Awani within 8month…everything going so bad… so you and i have to make sure this program happen.

Belum buat lagi .. aku da rasa semacam stressnya…

Apakah yang membuatkan program ini hang over terlalu lama ?

Apakah yang dihadapi oleh producer sebelum ini – sehinggakan mereka tewas dalam setiap cabaran yang mendatang…

Mereka-mereka yang diletakkan diprogram ini.. bukanlah sehari dua menyiapkan tugasan yang berkonsepkan crime.Ada yang hampir …aku kira 10 tahun dalam dunia crime.

Sehari .. selepas one of the producer ini tender … aku berjumpa dengan dia dan ingin tahu apa yang serabut benar dengan program ini.

Jawapan yang aku terima ialah – KREATIF dia terbatas di dalam program ini.

Segala apa yang diusaha mestilah merujuk kepada Puan Besar. Segala kehendak tidak boleh dilaksanakan kerana apa yang difikiran producer ini… sekali tidak sama dengan fikiran Puan Besar .

At last. Resign.

Balik Tabir - Ep Geng Berong!

Last two weeks… aku berjumpa dengan Puan Besar.. katanya its like a curse. Siapa yang masuk ke program ini … kemungkinan besar ada potensi besar untuk resign.

Ermmmmmmmmm… adakah curse ini akan berlaku kepada aku sendiri?

Mungkin curse Mahsuri tidak lut dengan aku…Aku berjaya mendeliver product ini setelah beberapa bulan terhang over juga…

Day and Nite … aku memikirkan … menyiapkan benda yang sedia ada…bukan atas tangan aku sendiri yang meletakkan semua benda… aku hanya dapat benda yang sudah dibentuk ….

Aku pecahkan bentuk-bentuk itu… aku bentukkan sesuatu yang boleh diterima dan dijual .

Akhir. Mungkin juga tuhan kasihan melihat aku … yang tidak menentu ke sana sini … memikirkan jalan itu.

Perkataan MASTER … adalah satu benda yang mengembirakan aku!

Benar – ini bukan program sehebat yang ada!

Aku akui .. ini hanyalah program kecil … yang bagi aku mungkin dipandang sepi oleh beberapa orang…

Tapi bagi aku cabarannya sama besar dengan apa yang ada di dalam program yang ada!

Anyway…Lots of thing cross  my mind!

Antaranya –

1. New Year is coming .. perlukah aku reNEW juga pekerjaan aku ini.

2. Adakah curse itu juga akan terkena pada aku?

3. Adakah tahun depan menjanjikan sesuatu yang baik ataupun sebaliknya…

4. Adakah aku akan dihadiahkan seseorang untuk berkongsi rasa yang sama. Huks.

CHOW!

2 thoughts on “Arah dan Tahun Baru.

Leave a Reply

