Tidak Boleh Terima !


Saya sememangnya tidak boleh menerima apa yang telah dilakukan oleh seorang hamba Allah ini terhadap kerja-kerja yang ditinggalkannya…

Saya memang tidak boleh terima apabila program untuk sejam (2episod ) dibuat ala-ala kadar…

Saya tidak boleh terima apabila temuramah yang dilakukan untuk seorang talent hanya berdurasi 10minit.. out of 10 minit itu .. yang boleh diguna hanyalah 2minit.. sedangkan saya memerlukan lebih daripada itu….

Saya tidak boleh menerima .. apabila ditanya mengenai storylinenya… jawapan yang saya terima ialah semuanya di dalam kepala .. dan ingatan terhadap jalan cerita itu sudah dilupakan…

This is what i call Bull****

Yup .. lama saya pertahankan perasaan marah ini… sehingga saya saat ini saya masih ada perasaan marah yang meluap-luap …

Yang termampu saya lakukan ialah sabar .. dan cuba membuatkan apa yang ada diterima …

Benarlah.. kerja-kerja ini tidak mahu dilakukan rakan saya… he doesnt want to take the risk …

Now im facing big problems… dan problem ini hanya boleh diselesaikan mengikut mood tuan besar untuk menerima kerja-kerja yang telah saya lakukan …

Tapi.. jawapannya saya .. sudah tahu…tidak perlu menunggu respon dari sana …

Saya memetik kata seorang rakan yang selalu menggunakan ayat ini…

MUNGKIN SAYA TELAH GAGAL MELAKSANAKANNYA…

Leave a Reply

