Ampunkan Aku…


Atas segala penipuan itu … ampunkanlah aku …

Ya … aku menipu … dalam banyak hal dan pekara yang sebenar…

Segala kata dan pengakuan itu… hanya mahu menyenangkan hati dan perasaan kamu itu…

Aku menipu… dalam erti kata … tidak mahu kamu luka…

Aku menipu… untuk membuatkan kamu berasa lebih selesa…

Aku menipu… kerana rasa cinta…

Aku menipu… kerana rasa sayang….

Demi tuhan … segala kata-kata itu… hanya untuk menyenangkan hati dan perasaan kamu…

Aku menipu… kerana aku tidak mahu perkhabaran buruk disini… akan membuatkan kamu  rasa tidak senang hati untuk tidur malam disana….

Sengaja … aku berikan kata-kata manis… untuk abah sentiasa tersenyum dan mendoakan agar aku baik-baik sahaja…

Biarlah … aku dan diri aku…

Biarlah … hanya tuhan sahaja yang tahu segalanya…

I LUV U … abah…

Ur call make me happy🙂

Leave a Reply

