Benda BARU.. buat aku HARU BIRU


MATI akal dibuatnya bila fikir pasal Content Mobile…

Apa yang hendak diisi dalam platform yang ada…bila ditanya ada ker subscriber yang akan masuk ke platform ini… aku pasti akan jawab its new platform … so jangan expect ramai yang akan download….

Its been a month.. aku tak tahu hendak buat apa… at last last week … bom diberi kepada aku…

” Kalau begini contentnya.. saya pun tidak mahu masuk”, kata dua si taukey…

Kamu buat begini… dan come with new concept… ya ampun … serius aku benggong dibuatnya…

3min punya content… memang senang kalau kita tengok.. yesssza… tapi 3min ini apa yang nak dibuat… lagi-lagi Islamic Content…

Survey aku da buat… dan ada yang kata :

1. Ada ker orang hendak tengok Islamic Content.. kalau aku baik masuk entertainment content.. ataupun download caller ringtone aja…

2. Orang alert ker benda nie? So how about the promotion for this platform ( yang ini aku letih nak jawab… jawapan yang aku terima daripada taukey… we’re content provider… promotion its not our part… aja gila)

3. Lebih baik letak benda b*** ramai nak download… (lagi parah)…

4. Ada yang kata letak artist pasti ada yang tengok…

Lagi meletihkan yang bagi duit.. demand dia bukan main… itu ini…. dan akhirnya aku ditanya are u sure … we park this things will get gud result…

Letihla macam nie… petang …sempat lagi.. dilaser.. plz dont be late to deliver… dalam hati kata… mangkokla kau… kau pandai cakap aja… buatla … benggong…

Antara 3min… dan 30min program … diberi pilihan aku buat program…

Ayoooooooooo…

# TERIMA KASIH Abg Syirfan… kamulah mengerti saya disaat saya buntu memikirkannya…mehla kita pergi meeting… hahahahahahha….

Leave a Reply

