fED uP!


Mungkin saya penat… oleh itu saya mudah marah dan naik darah…

Mungkin juga … deadline saya agak tide dan tim produksi itu juga mengejar dealine mereka …both of team need to be settle everything so fast…

Working with tide deadline bukan mudah … segalanya perlu disusun mengikut fast system dan perlu dilahirkan kerja itu dengan sempurna dan mengikut standard QC yang diberi…

So bagi saya … little-little  things nie, should be  get done perfectly…

Hari ini saya pulang ke hadapan skrin ini… dengan rasa kecewa kerana …i cant catch the director…its is because her team already late to set up the location… then the director in a rush and looked like devil … seriously… dia nampak marah seh!

Then, saya pulang untuk melihat kerja yang diberi kepada assistant saya ini – dan saya rasa hendak naik hantu… sudah tiga kali saya menegur benda yang sama… iaitu mengenai SOT yang diambil … dia perlu salin word by word… dan i dont want to see short form and also any alien mark in the paper…

Bila satu persatu … transribe yang dibuat semuanya ada benda yang boleh buat saya marah… kemudian saya rasa hendak menjerit dan kata … what the f***!

Every little things yang dia tanya  make me – ANGRY..

Calltime…booking transport… catch the cast on the set… ask the cast on location …seem looked so small .. but its a real work for the assitant producer…

Fed Up la!

Miss my assistant – Shaq n Jo…hanya mereka memahami kerja itu dan aku ..

Leave a Reply

