Meradang


Spoil sudah mood !

Aku kata fast the pace .. bukan speed the visual!

Apa kenala kau nie..

Binggung sudah aku nie.. aku kira arahan itu mudah .. mengapa .. sukar benar kamu nak faham…

Hari ini aku ditegur kerana membiarkan visual itu dilay dengan audio daripada drama .. aku sudah remind buang… OK sudah dibuat..

Tetapi .. jagalah cutting kamu itu .. sudah lari semua timeline itu ..

Ya ampun … udahlah aku berjam-jam disitu .. aku juga memilih lagu .. aku juga memilih slot drama .. aku juga yang preview .. aku juga set up team .. aku juga … berjam-jam melihat SOT yang dok menangis tak berhenti.

” Syafinah ..kenapa SOT itu semuanya menangis.. tukar kepada mood yang tidak menangis,”.

” SOTnya itu semua menangis.. agaknya producer itu suruh menangis ataupun dia ada anak derhaka sebab itu dia tidak berhenti menangis” jawap aku.

” Saya tidak sukalah .. semuanya menangis .. drama … dan SOT itu semua sedih,”jawap si tuan besar.

Akhirnya.

Aku diminta untuk melajukan pace itu… dan apa yang aku dapat ialah

CERITA KARTOOON.

Ya tuhan .. kau berilah aku kesabaran ..

3 thoughts on “Meradang

Leave a Reply

