Keliling KL…


Aja giler!

Sesat mencari Desa Petaling sampai dua jam..  mulanya perjalanan diselang seli dengan ketawa bersama donkey dan topi koboi …

Dua benda itu … membuatkan kami ketawa terbahak-bahak…Kami selitkan donkey dicermin kereta .. dan setiap kereta  yang lalu pasti akan memandang donkey .

Kami sesat … dari Seri Petaling ke Cheras ke Salak Selatan ke Balakong ke Pantai Dalam dan akhirnya aku ke Shah Alam..

Beberapa panggilan telefon dibuat .. untuk mencari direction yang benar .. tapi kami sukar mencari landmark yang betul … mungkin aku perlukan GPS sekiranya aku nie reporter .

Panggilan kecemasan itu .. tidak diangkat oleh rakan seopis.. rupanya mereka pergi berurut .. aduhai.. yang angkat phone .. si dia yang tidak tahu arah dan memandu …

Kami cuba menelefon .. city boy yang ada.. tetapi rasanya perjalanan makin sesat barat!

Akhirnya aku balik!

Mungkinkah kerana sumpahan sebelum .. aku keluar opis!

Cerita Donkey dan Topi Koboi tidak lagi kelakar …

Cuma cerita nasi lemak tetek menjadikan keadaan menjadi ceria kembali!

Malam ini pasti aku dan kak lin mencari kedai itu!

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhh…

3 thoughts on “Keliling KL…

  1. jesselane says:

    lah. aku lupa nak bagitau. donkey dan topi koboi tu tak leh kacau. pasal tu lah ko sesat. haishhh …. ada sebab kenapa topi koboi dan donkey tu diletak kat belakang.

Leave a Reply

