Sebelum…


Sebelum kiranya saya meninggalkan meja dan komputer ini …dan melangkah untuk ke tingkat satu itu nanti… saya pastikan tidak merindu untuk surfing internet dan membuat segala macam benda apabila duduk dikerusi ini…dibawah sana pula … machine itu sudah merindu saya untuk duduk dan mungkin bermalam dengan saya…

Semalaman saya  memikirkan ..adakah hari yang diberikan sudah cukup untuk mendelivered benda yang diminta by the end of this month sedangkan main talent dan orang penting tidak lagi ditemuramah.. saya terfikir .. apakah yang dirancang producer sebelum ini .. sebelum keluar membuat pengambaran…Namun hari ini saya telah berdiskusi dengan Bonnie mengenai permasalah yang ada .. dan dia memahami keadaan itu.. dan memberikan tips untuk menjadikan projek ini berjalan dengan smooth.

Dua hari yang lalu .. saya bagaikan tidak tahu …dimana hendak memulakan projek ini.. di dalam kepala .. apa jalan pintas yang ada ??? untuk menjadikan product ini dapat didelivered! Saya kecewa apabila kerja yang dilakukan oleh producer ini terbengkalai .. dan tiada master plan yang dipegang oleh sesiapa untuk menjadikannya guideline sekiranya prodocernya mati ataupun meninggalkan tempat ini…

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh….

Leave a Reply

